onsdag 13. januar 2010

La menn være menn..

I lengre tid har det vært stort fokus på tynne modeller og et uoppnåelig ideal for kvinner. Dietter og light produkter har derfor opptatt mange i deres spise og drikkevaner. Light har vært en fokusert merkevare hovedsaklig for kvinner. Etterhvert som tiden har gått har mannfolk også hengt seg på denne trenden, derfor var det vel på tide at Coca Cola kom med et mer maskulint lightprodukt. Vi kvinner ønsker barske og maskuline mannfolk, noe zero representerer. Vår annonse kan derfor handle om å trigge mannlige lyster, for å fremme deres macho-side. Det ville vel ikke gitt det samme inntrykket om en mann drakk coca cola light? Når alt kommer til alt liker vi gutta som de er, med alle deres feil og mangler. Zero hjelper dem å bevare det, ved å la menn være menn..

- Karine -

7 kommentarer:

  1. Superb! Helt enig Karine, la menn være menn. Men ikke la de drukne i leskende sukkerdrikker heller, ingen liker en Pondusmage!
    Og dessuten har jeg full forståelse for mannfolka som foretrekker Coca cola Zero fremfor Light, den er jo mye bedre!

    Er det forresten noen som har lagt merke til likheten mellom navnet Zero, og og den store heltens Zorro's navn..? Uslåelig!

    SvarSlett
  2. Jeg ser også sammenhengen mellom zero og zorro :) begge er jo helter vil jeg si! Godt at menn kan få lov til å være menn, og drikke zero slik at de unngår pondus! Personlig er jeg veldig fornøyd med zero, fordi den smaker mye bedre enn light!

    SvarSlett
  3. Stå på jenter!! HEIA!! :)

    SvarSlett
  4. Helt enig :) Coca zero er best!! Stå på jenter.

    SvarSlett
  5. Enig med deg! Coca zero er faktisk mer maskulint! Ville absolutt ikke vært det samme om en mann drakk cola light!

    SvarSlett
  6. Sant så sant! Men visste dere at coca cola zero er markert med "zero sugar" i hele verden, men ikke i U.S.A, Canada og Taiwan? Der er flaskene markert med "zero calories". Dette er fordi menn ofte forbinder "diet" med noe som kvinner drikker. Ganske fascinerende må jeg si!

    SvarSlett